Skitstövlar



I helgen har jag: blivit bjuden på goa drinkar, vart på 50års fest, skrattat, sjungit med Mellis + Paulinas pappa och hans band, pratat gamla minnen, gjort bort mig, nästan slagit ihjäl mig i en skogsväg, varit arg, berättat samma historia till sammanlagt 5 personer, fått höra att jag är inte bara vacker på insidan utan på utsidan också, fått hysteriska myggbett, hört ordet "liksom" ovanligt mycket, luktat bajs och varit happihappi.

Idag var det då skolan som nu har liksom börjat på riktigt. Var inte så jobbigt då jag och Jenny började 15.00 och slutade 16.15. Imorgon är väl inte direkt lika fantastiskt men det grejar man nog. (2 och en halv timma text på morgonen, helveteeeeee)

Kommentarer
Postat av: julclaude

söt bild! =)

2009-08-26 @ 19:29:45
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0