God jul

Imorgon är det jul och det är kul. Hehe eeeh är helt julrimmig i hela huvudet just nu, har setat och tänkt ut massor med julrim till julklapparna men jag orkade inte hålla på så vart bara till en julklapp. Men julen kommer faktiskt bli kul imorgon, vi har alltid så lungt och skönt här hemma utan massor med barn som springer runt och skriker och gapar och har sig. Men jaaaa, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta men inatt kommer jag i alla fall kunna sova, inte som när man var liten. Fyfan vilket helvete det var egentligen. I alla fall för mig, började alltid gråta och frågade mamma om jag någonsin skulle kunna sova igen. Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0