Sådärja

Paulina tyckte jag skulle uppdatera lite här, det tycker väl jag med egentligen. Nåvääääl. Nyår imorgon, har inga direkt förväntningar. Känns lite jobbigt att det kommer vara typ 30 minusgrader ute också. Fast det som suger mest är väl att alla mina nyårslöften som jag sa förra året har helt gått åt skogen. Haha. Men egentligen vet väl alla att nyårlöften är bara skitsnack? Eller? Har nog aldrig funkat för mig i alla fall.

Nyårlöfte: hålla nyårslöften. Som att vara mer positiv, vara mer motiverad, sluta med saker som inte är bra för mig själv. Låter vettigt och lite otrovärdigt. 2010 - mitt vettiga år?!



Vettig????? (Haha, slem på hakan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan ser vi ut i käftarna egentligen. Skrattar fan

2009-12-31 @ 01:53:25
URL: http://luke.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaa, så ful bild. älskar den

2009-12-31 @ 02:33:34
URL: http://kawks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0