".....Döden?!"

Helgen har vart asbra, och lite sjuk. Solig och regnig (somfan) också för den delen. Har nog aldrig vart så spänd som i lördags, är väl inte rikigt över min åskrädsla ändå? Medan en satt och gömde sig satt en annan och sa att det var mysigt, medan en annan satt och skratta.

Jag och Paulina kände för en filmkväll också och köpte värdaste filmerna ever, Grease och en norsk film om tuffa tjejer som ska bli tillsammans med häftigaste killen i plugget osvosv, ääh låter skittråkigt men värt somfan!!! Grease är ju även <3 Bäst. Ska kolla på den nu tror jag igen haha och sova, är väldigt väldigt trött.




Kommentarer
Postat av: J

Fan vad bruna och fina ni ser ut. Är.

2009-07-06 @ 19:16:31
URL: http://abnorm.devote.se
Postat av: Anonym

vi är!!!!!!!!! eller ja paulina är. jag är bara är brun för att vara mig, haha! vilket är bra

2009-07-06 @ 20:10:22
URL: http://kawks.blogg.bajs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0