-

Blir så besviken för att jag inte är en av dem som Jenkan åker till arvika med på onsdag. Blir så glad och uppspelt av tanken av om jag skulle åka med. Blir så arg för att min mamma är så anti festivaler över huvud taget så det inte är sant. Blir så ledsen över att jag inte kommer se depeche mode, thåström mfl i sommar. Blir så himla ledsen för att min mormor bröt foten idag och ringde och grät. Blir så arg för att det är varmare i mitt rum än vad det är ute så jag inte får någon sömn. Blir så trött när saker inte bara löser sig och alla ska vara så cp hela tiden. Så, nu vet ni det

Kommentarer
Postat av: Abbe

Puss. Jag förstår. Jag blir ledsen också.

Jag ska tänka på dig under hela tiden jag är i Arvika.

2009-06-30 @ 20:02:06
URL: http://abnorm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0