Allting är mer eller mindre trasigt

Idag gick jag ut för första gången på 5 dagar och det var väldigt skönt må jag säga, men ingen praktik vart det då jag fortfarande inte är helt frisk. Men gick i alla fall till skolan och hämtade en bok som jag ska läsa till engelskan och den boken visade sig vara ca 500 sidor så jag får läsa ihjäl mig nu men jaja. Sen köpte jag mig en jacka också så jag inte blir sjuk igen, bra va!

Saknar förövrigt vissa människor så mycket så jag dör just nu, känns som att jag inte har träffat en endaste människa på ett år typ förutom min mamma och hon är ju inte så jättekul att umgås med i längden (haha) och tjoho vad jag är överdrivarn men man blir ju lite emo(tionalhardcore?) av att sitta inne och inte kunna röra på sig och bara allmänt må som en röv så vadå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0