Svinjävel

Hej bloggeen. Jag tänkte att jag kunde skriva lite här nu med tanke på att jag har håltimme och kommer förmodligen somna i soffan om jag inte gör något, och det orkar jag inte med för då blir jag bara ännu mer trött. Halv två börjar textlektionen och efter det ska jag gå och ta svinvaccinet och jag är jättenervös. Har någonslags ta spruta-fobi och det brukar oftast sluta med att jag börjar gråta och det vill jag helsssssssssst inte göra då i en lokal fylld med andra människor. Mes. Sen tror jag att jag kommer få andningsvårigheter samt bli jättesjuk i ett år som dem flesta av mammas kompisar som har tagit sprutan. Men, man får väl ta det från den ljusa sidan? Slippa få svininfluensan och ligga inne med konstgjorda lungor låter rätt bra. Inte för att det händer alla men kör lite pepptalk här.

Men ja fan vad meningslöst babbel det vart här men skitsamma, ska göra mig lite kaffe så jag inte somnar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0