Lov1

I helgen har vi firat Melanies kusin och det var kulkul, dock så var djsnubben väldigt seg och han vart väl lite irriterad då vi gick fram och tjatade tusen gånger att han skulle byta musik. Men kändes inte som att Markoolio var grejen så vad var problemet då. Igår kom Paulina hit och kollade på love actually med mig och denna morgon la jag en spindel i hennes hår (en plast) så hon nästan började gråta. Haha gud vad jag är elak. Nu har Paulina gått och jag ska städa mitt rum, hoppas jag inte hittar spindelnät vid min säng igen.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag började gråta ditt cp.

2009-10-26 @ 21:30:51
Postat av: cpt

Haha, förlåt....

2009-10-26 @ 23:06:46
URL: http://kawks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0