Kör en sån

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att min senaste kyss: är lite ångestframkallande, haha
Jag lyssnar på: Imperiet
Jag pratar: för mycket ibland
Jag tycker om: rätt mycket
Jag avskyr när folk: smaskar, är jobbigt envisa, inte lyssnar när man pratar, avbryter när man pratar, inte är förstående osv
Min bästa vän är: en gullig tjej
Min första vän hette: Michaela, tror jag nog
Kärlek är: bajs

När jag borstar tänderna: gör jag konstiga miner, vet inte varför
När jag lagar mat: är det 90% chans att det blir bränt
Jag tänder på: fint hår + charm
Det sexigaste yrket är: vet ej
Det är charmigt när: ja men nu kommer jag inte på något
Jag är rädd för: spindlar och människorna i nyfors + spöken
Den värsta känslan är: när det är så jobbig stämning så man inte vet vad man ska göra/säga så man mest bara vill dö typ
Den bästa känslan är: när man är nykär, när man har gjort någonting man är riktigt stolt över, osvosv finns nog rätt många
Jag är bäst på: att baka kladdkaka
Jag är sämst på: att laga någonting annat hehe
Om jag va ett djur skulle jag vara: katt! chill sova hela dagarna!
Om jag va en insekt skulle jag vara: en larv! så blir man en fjärill sen haha
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: ?
Jag kommer alltid att vara: jag!
Det finaste som finns är: kärlek eller vänskap I guess!
I sommar: har Paulina gjort min dag varje dag nästan
Sist jag grät var: ett tag sen, kommer faktiskt inte ihåg
När jag vill tänka går jag: och lägger mig i sängen med musik på
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka?
Min mobiltelefon är: lila
När jag vaknar på morgonen: har jag oftast mitt speciella morgonhumör
Innan jag går och lägger mig: sätter jag upp håret och ställer larmet på mobilen
Just nu tänker jag på att: jag är trött
Idag har jag: varit i skolan, setat och chillat på strömsholmen, pluggat och blivit upprörd hahah
Ikväll ska jag: kolla på Idol och sova

Kommentarer
Postat av: Abbegirl

Förlåt att jag är envis :(

2009-09-09 @ 20:01:21
URL: http://abnorm.devote.se
Postat av: Anonym

haha du är smaskarn först och främst men det är okeejjj alltså ;)

2009-09-09 @ 20:06:38
URL: http://kawks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0