Du som hade allt att säga säger ingenting

Efter skolan idag har jag vart världens PMS-unge. Började med att jag mötte mamma på stan för min pappa fyller år imorgon så vi skulle kolla på lite saker som vi kunde köpa. Nä, då dög ingenting. Då vill hon köpa fula gubbtröjor som han ändå aldrig kommer använda. Sen går jag hem och är helt jävla äckelsvettig för jag hade lite för mycket kläder på mig för jag trodde inte att det skulle bli sommarväder helt plötsligt. När jag kommer hem har en hylla gått sönder och det ligger kattbajs på golvet sen har man jävla engelskaskiten kvar att skriva klart som inte går bra alls, men jag skiter i den nu så den får vara sämst för jag orkar inte. Mamma gör inte saken bättre när hon kommer och frågar hela tiden om hon får låna datorn samtidigt som jag sitter och pluggar, NEJ DET FÅR DU INTE. Meneh, ska sluta hetsa för jag är lugn nu. Haha.

P.S Thåström är så jävla underbart bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0