///

1. Hade inga lektioner idag, tur att jag inte gick till skolan då.
2. Tvn funkade inte imorse tack vare bajssnön så jag kunde inte göra vad jag älskar att göra på morgonen, eller vid lunch, nämligen äta banan med fil samt dricka kaffe samtidigt som jag kollar på Ellen's.
3. Gjorde klart min artikel idag, det var skönt för jag har puttat upp den i ca två månader nu.
4. Tycker inte tjejer som sjunger med när låten tik tok kommer på är häftiga, tycker ni är pinsamma. "Ke$ha" är sämst.
5. Har på mig mitt favorit rosa nagellack igen som jag hittade på tuna park. Hihi.
6. Har världens mysigaste katt som sitter och myser i mitt knä just nu när jag skriver detta. Bamse, heter han.  
7. Tycker det är tråkigt att blogga nu för tiden!!!!!!!!!! Gillar det inte längre. Vad ska man göra för att få det att bli kul igen? Köpa en webcam och lägga ut tusen oseriösa bilder och videoinlägg?
8. Min blogg blir bara fulare hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0