"Komsi lilla korrisen!"




Idag var min andra dag på praktiken och det är väl helt ok. Har blivit frågad om jag är 16 år idag och en annan man blev väldigt chockad när jag svarade att jag inte var 13 år när han frågade. 13 år!!!?!!!!?!?! Kan ju nämna också att vi drog iväg och fotade lite idag, det var faktiskt kul om man bortser från att jag höll på att dö av den vidriga kylan.

Nu måste jag nog lägga mig ner för jag har så fruktansvärt ont i min rygg. Fast det är lite mitt eget fel för jag är jobbigt klantig ibland, men sen är jag ju väldigt klen också. Vad ska man göra om man har ont i ryggen ofta? Träna? Gå på massage? Jag gillar ju oftast inte massage, jag önskar att jag gjorde. Men jag är så fruktansvärt kittlig, sjukt irriterande!!! En annan sak som är irriterande är ordet kittlig. Säg det 10 gånger och man vill nästan skjuta sig själv i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0