Välkommen till 2010



Köpte en ny mobil idag, känns så jävla bra! Var ju på tiden, speciellt med tanke på att min gamla till höger varken har ljud, kameran är paj, bakluckan är borta, skärmen håller på att gå av, knapparna är så sega så det tar en livstid att svara på sms, osv. Fick dock lite panik över hur liten den nya är, men detta blir nog superb! Gillar den!

Påtal om mobiler, så har min pappa en väldigt gammal en. Den är nog från 1998 skulle jag tro och är en Nokia. Finns ingen färg på den och ringsignalerna är innan dem polyfoniska kom, ja ni vet: "PIP PIP PIIIP!"
Idag när han var här så fick han ett sms, mamma utbrister: Vem var det! Jag svarar: 90-talet, dem vill ha sin mobil tillbaka.

Hahahaha!!!! Jag tyckte det var så himla kul men pappa blev sur och gav mig istället en föreläsning om hur en mobil ska vara till för att prata i osv. Jaja, okej då sa jag tillslut och insåg att han inte alls uppskattade min fantastiska humor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0