We don't sleep



Idag har varit en rätt bra dag för att vara en söndag. Efter ett jävla segandes så tog jag mig äntligen i kragen och pluggade, så nu känns min äckliga skolstressångest lite lättare. Duktig jag är. 

Igår hade jag riktigt kul med bra människor. Fast idag har jag så ont i mina knän så jag kan knappt kan böja mig ner utan att vilja gråta. Dansarna haha... Men ja, en bra helg har det varit. Vi var ju dessutom lediga i fredags då vi var i Stockhom i torsdags hela dagen. Vi kom inte hem fören klockan 12 på natten och jag och Jenny satt som två jävla zombies hela bussresan hem. Men det var rätt kul ändå med besök på Svergies radio, Berghs och sedan sitta i publiken till svts nya program Minuten. Hehe.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Entourage och sluta skriva innan detta inlägg blir för långt och tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0