FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!!!!



Att ta studenten är nog det roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Att gå in i aulan en sista gång pepp och lycklig som fan där det första man hörde (förutom allt jubel) var kent - mannen i den vita hatten, att springa ut från aulan och till fönstrerna för att vinka till alla människor som står utanför och väntar för att sedan att springa ut och bemötas av nära och kära, att sjunga och gapa allt vad man har på flaket, ja jag kan fortsätta ett bra tag för allting var så perfekt.

Är fortfarande rätt körd och det tjuter konstant i mina öron, men det spelar aboslut ingen roll just nu för jag är så himla nöjd. Tack alla som bidrog till att göra dagen så oslagbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0