Jaha


Heeej *monsterhänder*

Idag är det studiedag, alltså har jag varit ledig. Kan inte beskriva hur mycket dagar som dessa uppskattas, även om jag hellre hade velat att studiedagen var imorgon på min helvettesdag... MEN jag klagar inte. Klagar lite dock över att jag har plugg som måste fixas idag.

Fick föressten ett sms imorse från min vän som berättar för mig att bästa Bob Dylan ska komma till Peace & Love i sommar! Trodde jag aldrig!!! Blir dock lite besvärad av tanken att åka just för att det blir så mycket pengar och grejer som måste fixas. Men å andra sidan, om jag inte åker kommer jag garanterat att ångra mig för hur många chanser har man att se Bob Dylan live egentligen?


BESLUTSÅNGEST!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅK! Jag vill åka, ska åka! Måste ju???

2011-03-23 @ 18:31:55
URL: http://luke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0