Måste. Bli. Klar.



Fiiin. Är helt körd i huvudet, håller på och skriver ett arbete om sekter som visst var lite mer inveklat än vad jag hade tänkt mig, samtidigt som jag dunkar musik mot min vilja. Mina grannar har gapat och dånat hela dagen så har inte riktigt något val på den fronten, aldrig någon lugn och ro... Märks dessutom att jag är trött i skallen då jag hade skrivit "Skitarbete" som rubik istället för "Sektarbete" på inledningen. Hehe, fett piniiiiigt om jag hade skickat in det så????? :$$$$$ :s

Nej, nu ska jag fortsätta. Sista arbetet under gymnasiet någonsin ju, sen är jag klar med allt! Nästa gång jag bloggar kommer jag alltså inte att klaga över skolan, DET NI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0