Change is good.... eller?



Fy-faan vad jobbigt det är att färga håret själv med mitt hår, det är för långt för att färgas själv. Brukar vanligtvis få hjälp men idag fick jag klara mig själv. Nöjd är jag i alla fall!!! Hade inte färgat håret på ca 2 år kanske, vilket resulterade i en enorm utväxt som blev extra tydlig tack vare att halva mitt hår hade blekts av solen. Ska tillägga att jag gillade mitt hår så väldigt mycket, men började bli trött på't nu. Älskar ju mörkt hår och har på sistonde inte sluta tänka på hur fint det skulle vara med mörkt hår nu till hösten. Så ja, så fick det bli tillslut.

Inte världens bästa bilder kanske, var ju mycket ljusare ute när jag tog före-bilderna. Resultatet är mycket finare i verkligheten i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0