Blölölölöö


Här ser man ju hur håret blev lite bättre. Ifall nån ville se tänkte jag.

Är förövrigt heeeeeeeelt slut. Gick upp vid 7, gick sedan fram och tillbaka till valhalla i hets-takt då jag var sen och inte hade tillgång till cykeln, vilket sen ändå blev helt i onödan. Alltså, jag gick dit på kanske 20 minuter från mig och mitt ansikte var sprängrosa för jag hetsade så mycket i regnstormen. Haha, grisen. Så ja, jag var ganska arg på hemvägen sen... Efter detta åkte jag och mamma ut till hållsta för att fira morfar. Kom hem för inte så länge sen nu och jag kommer nog somna här i soffan snart. Ont i fötterna har jag också. Ganska roligt att jag har typ tusen par skor, men inga bra skor att gå mycket i. Måste ändra på detta snarast. (För jag tränar ju SÅÅÅ mycket............)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0