Nu äntligen feberfri

Hej allihoppa. (Bara jag som får upp blondinbellas röst i huvudet? Om inte, kolla här då så förstår ni: http://www.youtube.com/watch?v=M7bBud0cPbc - Haha, kan inte ens säga hej allihoppa längre utan att vilja kräkas. Förlåt om jag nu fick er att känna likadant efter att ha sett dedär) (<-- Världens längsta parantes)

Har varit sjuk de senaste 3 dagarna, mått riktigt piss. Nu börjar jag äntligen känna mig lite bättre, minus min jävla nackvärk som aldrig verkar vilja försvinna. Men, man kan inte få allt. I detta fall kan jag då inte få ha en bra och stark fysik.

Sitter nu i alla fall med min mor och kollar på melodifestivalen. Vi stör också lite smått/roar oss åt våra grannar som tydligen ÄLSKAR melodifestivalen, då dem har högsta volym och bas på så att det dånar upp hit. Det kanske är så man festar när man är 50+.

Nåväl, nu när jag börjar bli mig själv igen och faktiskt orkar sätta på datorn ska jag försöka blogga mer. Kul va??????? Ne, vet.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Vet inte varför men höll på skriva KRYA PÅ DIG!<3

men insåg att de har du redan gjort.



Och angående 50+ så ÄR det så man festar. Kolla bara på Mickes föräldrar, haha!

Pappan dunkar jätte hög musik varje fredag och hans mamma där nere lite då och då.. Musik från Så mycket bättre eller nu mer Lena P.

Så du lär ju få uppleva de mycket nu framöver ;)

Men de är väll bättre så än de andra grannarna innan? Hehe..

2012-02-19 @ 20:51:22
URL: http://nannanox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0